חיים ביבס ניצח בבחירות למרכז השלטון המקומי

    דוד קורצווייל No Comments on חיים ביבס ניצח בבחירות למרכז השלטון המקומי
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום התקיימו הבחירות ליושב ראש מרכז השלטון המקומי. הבחירות התקיימו בין השעות 10:00-16:00 בבניין מרכז השלטון המקומי, רחוב הארבעה 19 תל אביב. על תפקיד יושב ראש מרכז השלטון המקומי התמודדו שני ראשי ערים והם שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות-תרשיחא, והיו"ר הנוכחי המכהן במרכז השלטון המקומי וחיים ביבס, ראש עיריית מודיעין.

    המנצח שנבחר הוא ראש עירית מודיעין מכבים-רעות חיים ביבס שהפךליושב ראש החדש של מרכז השלטון המקומי. הוא ניצח בהפרש של חמישים ואחד קולות כשמתוך מאתים ושלושה ראשי רשויות במרכז השלטון המקומי הזכאים להצביע עמד שיעור ההצבעה על תשעים ושמונה אחוזים

     

    הבחירות לשלטון המקומי: האם התוצאות ידועות מראש בזכות בלוק ערבי?

     

    במקביל יתקיימו בחירות ליושב ראש האסיפה הכללית. על תפקיד זה התמודדו שלושה ראשי רשויות והם יואל לביא ראש עיריית רמלה, אלי ברדה ראש עיריית מגדל העמק, אבי נעים ראש מועצת בית אריה-עופרים. בקרב הזה ניצח ראש עיריית מגד העמק אלי ברדה.

    מרכז השלטון המקומי הוא גוף המאגד את כל העיריות והמועצות המקומיות בישראל. המרכז כונן בשנת 1938 וכיום חברות בו כל 203 הרשויות המקומיות. מרכז השלטון המקומי מייצג את הרשויות המקומיות ומקדם את ענייניהן בפני הכנסת ומול גורמי הממשלה השונים וכן בפני מוסדות וארגונים ממלכתיים וארציים כדוגמת המוסד לביטוח לאומי, ההסתדרות הכללית של העובדים, התאחדות הקבלנים, התאחדות התעשיינים, בעלי זכויות יוצרים ועוד רבים אחרים. בנוסף מהווה מרכז השלטון המקומי מנחה ומייעץ מקצועי לרשויות המקומיות בתחומי פעילותן השונים.

     



    0 תגובות